Xperia 5 III

Nu meddelas pris och tillgänglighet för Xperia 5 III

28 sep., 2021

28 september 2021, Snart finns nya Xperia 5 III tillgänglig för köp. Den kraftfulla men ändå kompakta Xperia 5 III har ultrasnabb 5G-uppkoppling och utmärkta fotoegenskaper med världens första variabla teleobjektiv för smartphones och Dual PD-sensor[i] samt HDR OLED-skärm med 120 Hz i uppdateringsfrekvens.

Nya Xperia 5 III har en kompromisslös kraft och prestanda samtidigt som den passar perfekt i handen eller fickan. Den erbjuder en bred samling av integrerade funktioner som länkar samman Xperia-användare med sin passion oavsett om de är fotografer, ljudfantaster, filmälskare, gamers eller filmfotografer.

Pris och tillgänglighet

[i] 70 mm och 105 mm brännvidd i samma periskopkamera ihop med en Dual Pixel Diode-sensor.

[ii] Denna funktion är för närvarande tillgänglig med TIDAL. Tredjepartsvillkor, konto och avgifter kan gälla. Tjänsternas tillgänglighet kan variera beroende på marknad. Verifierad av Strategy Analytics SpecTRAX-tjänst mot nuvarande ljudspecifikationer för över 18 500 smartphones.