Artikel-ID : 00291227 / Senast ändrat : 15/06/2023Skriv ut

Välkommen till vår vloggkampanj (01.04.2023 - 30.06.2024)

    1. Hur fungerar kampanjen?

    2. Vad räknas som giltigt köpbevis?

    3.  Vilket format bör användas på de dokument jag laddar upp och är det några begränsningar vad gäller storlek?

    4. Jag köpte min produkt några få veckor före/efter kamanjdatumen. Kan Sony göra ett undantag och godkänna cashback för detta köp?

    5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?

    6.  Jag har problem när jag försöker registrera mig för denna kampanj online- vad skall jag göra?

    7. Jag registrerade min kamera men fick inte kupongkoderna. Vad ska jag göra?

     

     

    1. Hur fungerar kampanjen?

    1

    Köp en kamera som uppfyller villkoren senast den 31 mars 2024, registrera den på My Sony mellan den 1 april 2023 och den 15 juni 2024 (inklusive slutdatumet) och få tre kupongkoder för att göra anspråk på att få pengar tillbaka när du köper ett objektiv eller tillbehör som uppfyller villkoren mellan den 1 april 2023 och den 30 juni 2024 (inklusive slutdatumet) från en deltagande återförsäljare.

    2

    Gå in på kampanjwebbplatsen och klicka på knappen "Gör anspråk" för att registrera dig. Krav måste göras online från inköpsdatum till 2024-08-31, annars accepteras de inte.

    Du kan göra krav på din Cashback från 2023-05-01 till 2024-08-31.

    3

    Logga in eller skapa ett MySony-konto och fyll i kampanjformuläret med följande uppgifter:

    · Din produktinformation: modell, serienummer, en giltig presentkortskod mottagen via My Sony, inköpsdatum och återförsäljare

    · Dina personliga uppgifter: namn, e-postadress, postadress, bankinformation och telefonnummer

    · Inköpsbevis för objektiv/tillbehör

    (i) ett foto på modell- och serienumret på objektivet som uppfyller villkoren för kampanjen och den vita etiketten på produktförpackningen med streckkoderna för det och/eller ett foto och serienumret för det tillbehör som uppfyller villkoren i originalförpackningen, (ii) en kopia av kvittot/fakturan för objektivet och/eller tillbehör som uppfyller villkoren för kampanjen med namnet på återförsäljaren, produktnamnet och inköpsdatum och (iii) en giltig kupongkod.

    Efter att ha tillhandahållit denna information, klicka på knappen “Skicka”.

    4

    När du har skickat in ditt formulär omdirigeras du till en bekräftelsessida och ett e-postmeddelande som bekräftar din registrering skickas till din e-postadress. Din registreringskod är ett åttasiffrigt nummer som kommer att visas i e-postens ämnesrad. Den här koden fungerar också som referensnummer om du har några frågor om kampanjen.

    5

    Om din ansökan uppfyller alla krav i kampanjvillkoren får du ett e-postmeddelande med en bekräftelse inom tio arbetsdagar. När du har fått bekräftelsemeddelandet bör återbäringen överföras till ditt konto inom 28 dagar. Om ansökan inte är komplett kontaktar vi dig och ber om mer information. Om du vill se hur det går med ansökan kan du klicka på länken Visa status för din ansökan under knappen Ansök på återbäringssidan.

    2. Vad räknas som giltigt köpbevis?

    Giltigt köpbevis måste innehålla nedan:

    1 - Återförsäljarens namn.

    2 - Inköpsdatum.

    3 - Produktdetaljer.

    4 - Organisationnummer.

    Om köpbeviset saknar något av det ovan nämnda kan ditt krav på Cashback avslås.

    3.  Vilket format bör användas på de dokument jag laddar upp och är det några begränsningar vad gäller storlek?

    Din fil kan inte vara större än 5MB. Godkända filformat är endast JPEG , JPG, PNG och PDF.

    4. Jag köpte min produkt några få veckor före/efter kamanjdatumen. Kan Sony göra ett undantag och godkänna cashback för detta köp?

    Vi kan endast godkänna krav på cashback för produkter som köpts inom kampanjperioden. Inga undantag görs.

    5. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?

    Ett automatisk bekräftelsemail skickas när du har skickat in din krav och ytterligare ett mail när din cashback har godkänts. Om vi behöver mer information, mailar vi dig separat om detta. Försäkra dig om att mail inte hamnat i din "spam"- folder i din mail. Du kan även använda denna länk för att se status på din cashback genom att skriva in det ID-nummer du fick i ditt bekräftelsemail.

    6.  Jag har problem när jag försöker registrera mig för denna kampanj online- vad skall jag göra?

    Kontakta vår support via denna länk.

    7. Jag registrerade min kamera men fick inte kupongkoderna. Vad ska jag göra?

    Om du är en ny kund, se till att du har registrerat en kvalificerad kamera på My Sony mellan 2023-04-01 och 2024-06-15. Köpsdatumet för denna kamera bör vara mellan 2023-04-01 och 2024-03-31.

    Om du är en befintlig kund och registrerat en kvalificerad kamera före  2023-04-01 men inte har registrerat ett objektivköp hos Sony under de senaste 12 månaderna, borde du ha fått ett mejl från My Sony med dina personliga koder senast den  2023-04-30.

    Om du inte fick något e-postmeddelande i din inkorg ska du kontrollera skräppostmappen