Artikel-ID : 00260075 / Senast ändrat : 20/04/2021

Ihopparningsförsöket misslyckades.

    Försök med följande:


    • Kontrollera att Bluetooth-funktionen är aktiverad på både headsetet och smartphonen.
    • Håll headsetet och smartphonen inom 1 meters avstånd från varandra.
    • Radera enhetsinformationen om headsetet från smartphonen, och parkoppla sedan headsetet med smartphonen igen.
    • Det kan hända att headsetet redan är anslutet till en annan apparat (t.ex. en smartphone). Stäng av Bluetooth-funktionen för andra apparater än den apparat som du vill ansluta.
    • Bästa iOS 13.0 eller senare-användare,
      Tillåt åtkomst till [Bluetooth] från [Inställningar] - [Music Center / Headphones] på din iPhone.
    • För användare av iOS 11.
      Om appen gång på gång frågar ”Slå på Bluetooth?”, testa följande i kontrollcenter.
      1. Stäng av flygplansläge.
      2. Stäng AV Bluetooth-funktionen, och slå sedan PÅ den igen.
    Tips!

    Ihopparningsproceduren för andra Bluetooth-apparater kan vara annorlunda än för den första apparaten.

    Se bruksanvisningen som medföljde apparaten för närmare detaljer.