Artikel-ID : 00231198 / Senast ändrat : 23/08/2019

UBP-X800M2 Kampanj för gratis skiva

    UBP-X800M2 Kampanj för gratis skiva

     

     

    Innehållsförteckning

    1. Hur deltar jag i kampanjen?(Slutför). 1

    2. Varför måste jag skicka in ett köpbevis?(Slutför). 2

    3. Vad räknas som giltigt köpbevis?(Slutför). 2

    4. Var hittar jag modell serienummer?(Slutför). 2

    5. Varför visas ett meddelande på webbplatsen om att serienumret är okänt?(Slutför). 2

    6. Vilket format bör användas på de dokument jag laddar upp och är det några begränsningar vad gäller storlek?(Slutför). 2

    7. Jag fick ett meddelande om att min ansökan är ofullständig. Vad ska jag göra nu?(Slutför). 3

    8. Jag köpte min produkt några veckor innan eller efter att kampanjen började gälla. Kan Sony göra ett undantag och godkänna en återbetalning för mitt köp?(Slutför). 3

    9. Jag har inte fått uppdateringar om min cashback via mail, hur kan jag se status på min cashback?(Slutför). 3

    10. Jag har problem när jag försöker registrera mig för denna kampanj online- vad skall jag göra?(Slutför). 3

    11. Vad händer med min personliga information?(Slutför). 3

     

     

    1. Hur deltar jag i kampanjen?

    STEG 1

    Köp en UBP-X800M2-modell mellan den 20 maj 2019 och den 29 februari 2020 från en deltagande återförsäljare för att kunna få din gåva.

    STEG 2

    Gå till kampanjens webbplats (för Storbritannien eller Irland) och klicka på knappen "Ansök" för att registrera.

    Obs! Ansökningar kan skickas mellan den 20 maj 2019 och 29 februari 2020.

    STEG 3

    Logga in eller skapa ett My Sony-konto och fyll i kampanjformuläret genom att ange följande detaljer:

    · Information om din produkt: modell, serienummer, inköpsdatum och återförsäljare

    · Dina personuppgifter: namn, e-postadress, postadress, bankuppgifter och telefonnummer

    Ditt köpbevis

    Ett foto av serienumret

    Efter att ha lämnat denna information klickar du på knappen "Skicka".

    STEG 4

    När du har skickat formuläret omdirigeras du till en bekräftelsesida. Du kommer också att få ett e-postmeddelande med en bekräftelse på att du har skickat ansökan. Din registreringskod är ett 8-siffrigt nummer som finns i e-postmeddelandets ämnesrad. Den här koden fungerar också som referensnummer om du har några frågor om kampanjen.

    STEG 5

    Om din ansökan uppfyller kampanjvillkoren får du din gåva. Om du vill kontrollera hur det går med din ansökan klickar du på "Se hur det går med din ansökan" på kampanjens hemsida.

     

    2. Varför måste jag skicka in ett köpbevis?

    Vi behöver köpbeviset för att kunna kontrollera att produkten du har köpt uppfyller kampanjvillkoren. Det minskar ditt pappersarbete eftersom vi kan kontrollera serienumret och försäkra oss om att du är kvalificerad att delta i kampanjen.

    3. Vad räknas som giltigt köpbevis?

    Ett giltigt köpbevis måste innehålla följande:

    1- återförsäljarens namn

    2- inköpsdatum

    3- produktinformation

    4- momsregistreringsnummer.

    Tänk på att din ansökan kan avvisas om dokumentet inte uppfyller kriterierna ovan.

    4. Var hittar jag produktens serienummer?

    Klicka här för att se var du hittar serienumret på enheten.

    5. Varför visas ett meddelande på webbplatsen om att serienumret är okänt?

    Kontrollera att du har skrivit rätt serienummer. Om du är säker på att du har uppgett korrekt information kan det vara så att modellen inte ingår i kampanjen.

    6. Vilket format bör användas på de dokument jag laddar upp och är det några begränsningar vad gäller storlek?

    Filen får inte vara större än 5 MB. Du kan bara överföra dokument i JPG-, PNG- och PDF-format.

    7. Jag fick ett meddelande om att min ansökan är ofullständig. Vad ska jag göra nu?

    Skicka informationen det står att vi behöver så snart som möjligt, så att vi kan kontrollera att du är kvalificerad för kampanjen. Om du inte svarar inom tio dagar kan vi inte garantera att du får din gåva.

    8. Jag köpte min produkt några veckor innan eller efter att kampanjen började gälla. Kan Sony gör ett undantag och godkänna en återbetalning för mitt köp?

    Vi kan bara godkänna kampanjansökningar för personer som har köpt produkten inom datumen i villkoren.

    9. Jag har inte fått uppdateringar om min ansökan via e-post, hur kan jag se statusen på min ansökan?

    Du får automatiskt en bekräftelse via e-post när du skickar in ansökan, och ytterligare ett e-postmeddelande när ansökan har godkänts. Om vi behöver ytterligare information skickar vi ett separat e-postmeddelande till dig. Se till att kontrollera skräppostmappen i inkorgen. Du kan även använda den här länken för att se hur det går med din ansökan genom att ange registreringsnumret du fick i bekräftelsemeddelandet.

    10. Jag har problem när jag försöker registrera mig för denna kampanj online – vad ska jag göra?

    Kontakta vår support via denna länk för att få hjälp med att skicka ansökan eller rapportera problem som uppstår.

    11. Vad händer med min personliga information?

    Du kan läsa vår policy om hur vi använder kundinformation genom att gå till denna länk.