Artikel-ID : 00227989 / Senast ändrat : 27/06/2019

Student Cashback Digital Imaging SE

    Digital Imaging Student Focus Cashback Kampanjfrämjande

     

     

     

    1. Hur deltar jag i kampanjen?. 1

    2. Varför behöver jag lämna in mitt bevis på köp- och kupongkod?. 2

    3. Varför måste jag skicka in mitt modellnamn och serienummer?. 2

    4. Webbplatsen säger att mitt serienummer inte är känt, varför är det?. 2

    5. Jag fick ett meddelande om att mitt påstående är ofullständigt. Vad ska jag göra nu?. 2

    6. Jag har skickat mitt inköpsbevis (och andra dokument) till en e-postadress från min lokala återförsäljare. Jag har emellertid inte hört något om min fordring ... 2

    7. Jag har ansökt om tre (3) produkter, men endast mottagit återbetalning för en (1) produkt. Varför är jag inte berättigad till de andra produkterna?. 3

     

    1. Hur deltar jag i kampanjen?

     

     

    STEG 1

     

    Köp en av de stödberättigande modellerna mellan den 24 maj 2019 - 14 oktober 2019 från en deltagande återförsäljare för att kunna kräva din återbetalning.

     

     

     

    STEG 2

     

    Ange kampanjens webbplats http://www.sony.se/cashback/student och klicka på "Claim" knappen för att registrera. Begäran måste göras online senast den 14 november 2019 annars kommer de inte att accepteras.

     

    Obs! Fordringar kan lämnas in mellan 24.05.2019-14.11.2019.

     

     

     

     

    STEG 3

     

    Logga in eller skapa ett MySony-konto och fyll i kampanjformuläret genom att ange följande detaljer:

     

     

    · Din produktinformation: modell, serienummer, inköpsdatum och återförsäljare

     

    · Din personliga information: namn, e-postadress, postadress, bankuppgifter och telefonnummer

     

    · Ditt bevis på köp och kupongkod

     

    · En bild av ditt serienummer

     

     

    Efter att ha lämnat denna information klickar du på knappen "Skicka".

     

     

    STEG 4

     

    Efter att ha skickat in din blankett kommer du vidarebefordras till en bekräftelsesida och ett mail som bekräftar din registrering skickas till din e-postadress. Din registreringskod är ett 8-siffrigt nummer som kommer att visas i e-postens ämnesrad. Denna kod kommer också att fungera som ett referensnummer om du har några frågor om kampanjen.

     

     

    STEG 5

     

    Om din begäran uppfyller villkoren för kampanjen kommer du att få din angivna återbetalning inom 28 dagar efter att din begäran har validerats. Om du vill kontrollera statusen för din cashback, klickar du på länken "Visa status för din ansökan" på kampanjens hemsida,

    www.sony.se/cashback

     

     

    2. Varför behöver jag lämna in mitt bevis på köp- och kupongkod?

    Vi behöver bevis på köp och kod för att kontrollera att din anmälan uppfyller villkoren för kampanjen.

     

     

    3. Varför måste jag skicka in mitt modellnamn och serienummer?

    Det här är pappersarbetet för dig, eftersom vi tittar upp serienumret för att kontrollera din behörighet för kampanjen.

     

     

    4. Webbplatsen säger att mitt serienummer inte är känt, varför är det?

    Kontrollera att du har skrivit in serienummeret korrekt. Om du är säker på att informationen är korrekt kan din modell inte inkluderas i den här kampanjen.

     

     

    5. Jag fick ett meddelande om att mitt påstående är ofullständigt. Vad ska jag göra nu?

    Vänligen skicka oss informationen som begärs i meddelandet så snart som möjligt så vi kan bekräfta ditt deltagande i kampanjen. Om du inte svarar inom 10 dagar kan vi inte garantera att du kommer att få din återbetalning.

     

     

     

    6. Jag har skickat mitt inköpsbevis (och andra dokument) till en e-postadress från min lokala återförsäljare. Jag har emellertid inte hört något om min fordring ...

    Tyvärr är fordringar som skickas per post inte giltiga. Vänligen logga in eller registrera dig online och lämna nödvändig information (se steg 3).

     

     

     

    7. Jag har ansökt om tre (3) produkter, men endast mottagit återbetalning för en (1) produkt. Varför är jag inte berättigad till de andra produkterna?

    Varje anspråk ska göras separat på vår hemsida. I slutet av varje framgångsrik ansökan får du chansen att göra ett nytt krav. Klicka på knappen "Hävda en annan produkt" för att lägga till ett krav på en annan produkt.

     

    OBS: Högst tre (3) fordringar kan göras per kund (och endast ett cashback per produkt).