Artikel-ID : 00202835 / Senast ändrat : 27/06/2019

Cashback-kampanj, Soundbar

    Innehållsförteckning

    1.      Hur fungerar kampanjen?. 1

    2.      Hur länge pågår kampanjen?. 1

    3.      Var hittar jag modellnamn och serienummer?. 1

    4.      Vilka modeller ingår i kampanjen?. 1

    5.      Hur kan jag delta i kampanjen?. 1

    6.      Vad händer när jag har fått en bekräftelse på att jag har rätt till cashback?. 2

    7.      Varför måste jag skicka in ett köpbevis?. 2

    8.      Varför måste jag uppge modellnamn och serienummer?. 2

    9.      Jag har fyllt i datumet enligt köpbeviset, men det visas ett meddelande på webbplatsen om att jag inte är kvalificerad att delta. 2

    10.        Det visas ett meddelande på webbplatsen om att serienumret är okänt. 2

    11.        Jag fick ett meddelande om att min begäran är ofullständig. Vad ska jag göra nu?. 2

    12.        Jag har köpt min produkt i Sverige men bor i ett annat land. Kan jag delta i cashback-kampanjen ändå?. 2

    13.        Hur länge måste jag vänta på pengarna?. 3

    14.             Jag har skickat in köpbeviset till adressen jag fick från återförsäljaren, men har inte fått någon mer information om min återbetalning. 3

    15.             Jag har köpt två produkter som ingår i kampanjen. Kan jag delta två gånger?. 3

     

     

     

    1.     Hur fungerar kampanjen?

    Om du vid samma köptillfälle köpt någon av de nedan nämnda Sony 4K HDR TV tillsammans med någon av nedan nämnda Dolby Atmos soundbar från någon av de utvalda auktoriserade Sony-återförsäljarna mellan 8 oktober, 2018 t.o.m. 6 januari,  2019  är du berättigad till att begära ersättning för din cashback. De bägge produkterna (Sony 4K HDR TV + Dolby Atmos soundbar) måste ha  köpts samma dag, vid samma köptillfälle, i samma butik och finnas på samma kvitto. Registrera dig online och godkänn kampanjvillkoren. Innan du kan göra anspråk på återbetalning måste dina uppgifter kontrolleras, och du måste även visa upp ett giltigt köpbevis. Vi rekommenderar att du sparar kvittot eller annat köpbevis på en säker plats.

     

    2.     Hur länge pågår kampanjen?

    Modeller som köps mellan 08.10.2018 och 06.01.2019 ingår i kampanjen. Anspråk som inkommer efter slutdatumet (06.02.2019) godkänns inte.

     

    3.     Var hittar jag modellnamn och serienummer?

    Se var hittar jag serienumret på enheten.

     

    4.     Vilka modeller ingår i kampanjen?

    Följande modeller ingår i cashback- kampanjen:

     

    5.     Hur kan jag delta i kampanjen?

    Så här deltar du i kampanjen:

    -        Köp en av de kvalificerade modellerna mellan den 08.10.2018 och 06.01.2019

    -        Fyll i återbetalningsformuläret på webbplatsen www.sony.se/cashback/soundbar före midnatt 06.02.2019

    -        Godkänn villkoren  

    -        Kontrollera att du har angett rätt serienummer

    -        Ange dina bankuppgifter

    -        Överför eller skicka ett giltigt köpbevis

    Mer information finns i villkoren.

    VIKTIGT! Kontakta oss om du får problem med att göra anspråk på din återbetalning.

     

    6.     Vad händer när jag har fått en bekräftelse på att jag har rätt till cashback?

    Vi behöver en kopia av köpbeviset med någon av följande metoder:

    -        Överför ett foto eller en skannad kopia av köpbeviset

    -        Svara på bekräftelsemeddelandet och bifoga köpbeviset som bilaga

    Vi kontrollerar och bekräftar köpbeviset och skickar ett betalningsuppdrag till vår bank.Din cashback kommer att betalas ut inom 28 dagar efter att vi fått dina kompletta handlingar. Skulle vi inte möta denna deadline kommer pengarna att betalas ut så snart som möjligt.

     

    7.     Varför måste jag skicka in ett köpbevis?

    Vi behöver någon form av köpbevis för att kontrollera att du uppfyller villkoren för kampanjen.

     

    8.     Varför måste jag uppge modellnamn och serienummer?

    Genom att uppge serienumret slipper du extra pappersarbete och hjälper oss att kontrollera att du är kvalificerad att delta i kampanjen. Här hittar du modellnamnet och serienumret.

     

    9.     Jag har fyllt i datumet enligt köpbeviset, men det visas ett meddelande på webbplatsen om att jag inte är kvalificerad att delta.

    Kampanjen inbegriper bara kvalificerade modeller som har köpts mellan 08.10.2018 och 06.01.2019. Kontrollera att inköpsdatumet och modellen uppfyller kampanjvillkoren.

     

    10. Det visas ett meddelande på webbplatsen om att serienumret är okänt.

    Kontrollera att du har skrivit serienumret rätt. Om du är säker på att du har skrivit rätt, kanske modellen inte ingår i kampanjen. Cashback-kampanjen gäller bara Sony-produkter som har levererats och distribuerats från Sony till dess auktoriserade återförsäljare i Sverige.

     

    11. Jag fick ett meddelande om att min begäran är ofullständig. Vad ska jag göra nu?

    Skicka in den nödvändiga informationen enligt meddelandet så snart som möjligt, så att vi kan kontrollera att du är kvalificerad för kampanjen. Om du inte svarar inom tio dagar, kan vi inte garantera att du får återbetalningen.

     

    12. Jag har köpt min produkt i Sverige men bor i ett annat land. Kan jag delta i cashback-kampanjen ändå?

    Endast kunder i Sverige får delta i den här kampanjen.

     

    13. Hur länge måste jag vänta på pengarna?

    Din cashback kommer att betalas ut inom 28 dagar efter att vi fått dina kompletta handlingar. Skulle vi inte möta denna deadline kommer pengarna att betalas ut så snart som möjligt.

     

    14. Jag har skickat in köpbeviset till adressen jag fick från återförsäljaren, men har inte fått någon mer information om min återbetalning.

    Din ansökan är inte giltig förrän du har registrerat dig på webbplatsen. Bifoga köpbeviset i onlineformuläret, eller svara på bekräftelsemeddelandet med din deltagarkod och bifoga köpbeviset som bilaga. Anspråk som skickas via post godkänns inte.

     

    15. Jag har köpt två produkter som ingår i kampanjen. Kan jag delta två gånger?

    Eftersom detta är en konsumentkampanj, kan varje konsument maximalt göra 3 begäran om cashback (och endast en begäran per produkt). . Kampanjen vänder sig bara till kunder och företag som har köpt Sony-produkter för eget bruk, utan avsikt att sälja vidare.