Artikel-ID : 00192119 / Senast ändrat : 08/01/2018

Appar visas tillfälligt inte eller fungerar inte på vissa Sony BRAVIA-tv-apparater (XE70, WE6 och WE75-serien) – 17 november 2017

Tillämpliga produkter och kategorier för denna artikel

Vi är medvetna om att det kan uppstå problem med att visa eller öppna olika filmer on-demand eller andra tjänsteappar på internet.*

Som en provisorisk lösning, initiera din personliga information genom att gå hit: [Settings] (inställningar) > [Customer support] (kundsupport) > [Initialise personal information] (initiera personlig information).

Om stegen ovan inte fungerar för dig och du fortfarande har problem rekommenderar vi att du återställer tv:ns fabriksinställningar: [Settings] (inställningar) > [Customer support] (kundsupport) > [Factory settings] (fabriksinställningar). Obs! När du har slutfört den här processen visas grundinställningarna på skärmen.

Våra tekniker håller för närvarande på att undersöka grundorsaken, och en permanent lösning (i form av en programvaruuppdatering) kommer snart.

Vi rekommenderar att du bokmärker den här sidan för att hålla dig uppdaterad. Alternativt kan du lägga till din modell i mobilappen Support by Sony för att få ett produktmeddelande direkt.

Vi ber om ursäkt för besväret.

Obs! För närvarande har endast ett begränsat antal användare det här problemet. Om dina appar fungerar kan du bortse från det här meddelandet.*