6 Kundrecensioner

Bildkvalitet

0

0

0

Möjligheter!

ILCE-7S 2017-12-13 av MasterCoach

Köpte en Sony A7S för ungefär en månad sedan av två anledningar. Dels för iso egenskaperna och dels för möjligheten att fota helt tyst. Har tagit bilder till olika evenemang där just dessa två egenskaper verkligen satts på prov. Och som den levererar! Att ha möjlighet att ta fina bilder helt tyst i miljöer med väldigt begränsat ljus är väldigt bra. Att dessutom kunna ta bilder i miljöer där det tidigare varit helt uteslutet dels på grund av slutarljud men också p g a väldigt dålig belysning är inget annat är fantastiskt!

Bildkvalitet

0

0

0

Unik kamera

ILCE-7S 2017-12-04 av Motvalls

Unik kamera med begränsat användningsområde. Jag filmar inte så jag kan bara uttala mig om övriga egenskaper och funktioner. Det som utmärker A7s är det otroligt låga bruset. Jag fotograferar ofta under dåliga ljusförhållande där stativ är uteslutet, och möjligheterna har förbättrats enormt med den. MEN tänk dig för - följden/baksidan är att de 12 mpx. Klarar du dig med det, vilket jag oftast gör, så är det inte mycket att fundera över - men det är bara 12...

Bildkvalitet

0

0

0

Strålande hög ISO

ILCE-7S 2016-03-28 av GadgetWolf

Strålande hög ISO, perfekt för astrofoto. Batteritiden är dock urusel. Ingen pekskärm som borde vara standard på en modern kamera. Blir väldigt varm när man filmar.

0

0

0

Magiskt ljusstark

ILCE-7S 2015-09-25

Efter ett långt liv som Nikonentusiast har jag nu hittat A7s som fått mig att plocka ur Nikonutrustningen ur min kameraväska. Detta beror delvis på att jag använder Sony VG 900 E kamera för mitt videofilmande. Kompatibla objektiv och ljudtillsatser samt fullformatsensor på båda. Onödigt dyr men i segmentet strax under pro är det ändå prisvärt. Det enda jag är missnöjd med är avtryckaren för videoinspelning. Sitter illa till och är svåråtkomlig.

Bildkvalitet

0

0