3.3 baserat på 7 kundrecensioner

1
Ljudkvalitet

Positiv recension som var till mest hjälp
0

Bekväm, enkel att använda och Vilket bass!

MDR-XB70BT 2019-05-20 av Vincegratters

Jag köpte denna att ha primärt som bluetooth hörlurar och mikrofon till telefon samtal och diktering, och är mycket nöjd med dem för det. Jag har en mycket bra Bose bluetooth högtalare som högtalare på mitt konto när jag arbetar, men faktum är att bassljudet är så brå på dessa hörlurar att jag ibland väljer att lyssna på musik genom hörlurarna istället för högtalaren!

Ljudkvalitet

2

0

Kritisk recension som var till mest hjälp
0

Bra bas och batteritid

MDR-XB70BT 2018-03-29 av GbgPutte

Har haft dessa i ca 2månader ihop med en Sony experia z5. Vad som är bra: bra tryck i ljudet, det är livligt och jag upptäckte gamla låtar på nytt. Mäktigt ljud kan man säga. Batteritiden är också bra. Mindre bra: Volymen är antingen för låg eller för hög. Upplösningen i volymkontrollen är inte tillräckligt. Bakgrundsbruset är irriterande vid finstämd musik och låga omgivningsljud. Tex när man lyssnar hemma i lugn och ro. På bussen är det ok då det är så mycket oväsen ändå. In-ear orsakar mycket mekaniskt oljud i öronen då sladdarna åk så grova och fastnar i kläderna. Jag har andra billigare lurar från Sony med bättre sladdar. De är också både för långa eller för korta, beroende på mängden kläder man har runt halsen.

Ljudkvalitet

5

0

7 Kundrecensioner

0

Clear sound quality with nice bass!

MDR-XB70BT 2020-02-11 av Faraz87

Used it now for a couple of weeks, great sound quality. When i use it in while driving, call quality is not great, otherwise it works fine.

Ljudkvalitet

0

0

0

Mycket lättanvänd

MDR-XB70BT 2019-07-19 av vibo98

Köpte den för ett tag sedan och är mycket nöjd med denna produkt

Ljudkvalitet

1

0

0

MDR-XB70BT 2019-05-20 av Vincegratters

Ljudkvalitet

2

0

0

Bra bas och batteritid

MDR-XB70BT 2018-03-29 av GbgPutte

Ljudkvalitet

5

0

0

Inte värd pengarna

MDR-XB70BT 2018-02-05 av Hulda

Bedrövlig mick när man ska prata i telefon, kablarna som skrapar mot kläder vidarebefordrar ljudet till öronen och skapar störningar. Andra parten i telefonsamtal hör inte vad man säger. Okej ljud vid musikuppspelning. SBH80 var betydligt bättre, trots likvärdiga priser.

Ljudkvalitet

Mellan

Mellan

1

0

0

Känslig

MDR-XB70BT 2017-12-01 av Fmhe28

Ljudet ok men mic ttill hesdset kass. I övrigt ok.

Ljudkvalitet

5

0

0

Ok ljud

MDR-XB70BT 2017-01-21 av EmilK00

Ljudet är INTE bra!! Det hörs ett STARKT brus hela som är mycket irriterande och förstör hela upplevelsen. Däremot är basen är stark, kraftig och helt perfekt men det är nog allt som är bra med ljudet. Mids och Highs distar vilket bara förstör upplevelsen ännu mer. På toppen av allt så glider saken som är runt nacken alltid mot ett håll så man måste fixa till den hela tiden.

Ljudkvalitet

Dålig

2