10 Kundrecensioner

Bildkvalitet

0

0

0

Precis vad jag vill ha

DSC-WX350 2018-09-24 av Peter S B

Köpte den på NetOnNet till en semesterresa. Tyvärr gick kameran sönder första dan. Efter en enorm mängd strul med NetOnNet, inkompetent personal, byråkrati, felaktiga beslut så fick jag en ny efter tre veckor. Jag var ute efter en liten kamera med bra optisk zoom eftersom mobiltelefonen saknar den funktionen. Denna kamera har verkligen det. Dessutom är det valbart om den dessutom ska koppla på digitalt zoom. Man kan verkligen komma nära ett motiv om det skulle behövas. Trots detta är kameran verkligen kompakt och inte alls skrymmande. Utöver det har den utmärkta WIFI- och NFC-funktioner som gör det lätt att trådlöst föra över bilder från kameran till mobiltelefonen eller till datorn. Sedan finns en rad finesser för både stillbild och film som jag ännu inte har satt mig in i. Den fungerar utmärkt ändå. Köp den inte på NetOnNet bara.

Bildkvalitet

0

0

0

Några minus finns dock...

DSC-WX350 2018-04-04 av Fotofreak i Göteborg

Köpte kameran (WX350) för två veckor sedan efter att ha läst tester och sett mängder av testbilder på bl.a. Photography Blog. Men mina bilder blir inte lika bra. Mera grynighet, även vid bilder i solsken. Sony verkar ha sänkt kvaliteten på sensorn sedan testerna gjordes 2014-15. Den bifogade bildern är en del av en bild i skala 1:1, och trots att det är direkt solsken på skylten blir det så här grynigt. Jag är besviken eftersom kameran uppenbarligen var mycket bättre för några år sedan. Försämrade komponenter eller försämrad mjukvara, vet inte vilket. Fast om man måste välja mellan vattenfärgseffekt och gryn pga dålig sensor är gryn ändå att föredra. Annars funkar den bra, zoomen är tydlig genom hela området, snabbheten är också bra och antalet bilder på en batteriladdning det bästa jag haft när det gäller digitalkamera. Hade en Canon före, den hade inte någon grynighet alls i solsken och upplösningen var nästan lika hög (16 MP). Något Sonyn är väldigt bra på är video. Bildstabiliseringen är också den bästa jag upplevt på någon kamera.

Bildkvalitet

0

0

0

Alla funktioner JAG vill ha !

DSC-WX350 2018-01-09 av Klintan

Jag har alltid önskat mig en Sony-kamera, som är liten, ger fina bilder och lätt att ta med i en ficka (nej tack, mobilkamera-bilder duger inte). Så fann jag drömobjektet och köpte det som familjens födelsedagspresent till mig själv. Jag är före detta (nu pensionerad) kvalitetschef och tar inga risker att något blir fel. Jodå, familjen har betalat köpet "på stört" ... de blev inte förvånade över mitt tillvägagångssätt. Kameran har alla funktioner jag vill ha och behöver. Kameran motsvarar mina förväntningar ... och litet till.

Bildkvalitet

0

0

0

skärmen är inte så pass bra som man förväntade sig

DSC-WX350 2017-10-21 av Dolly89

Vissa funktions som man trodde att det finns, finns inte. Men det är lätt att sköta och använda.

Bildkvalitet

0

0

0

Mi nya Cyber Shot

DSC-WX350 2017-10-08 av Biban

Som vanligt en utmärkt Sony produkt tillsammans med Mobiltelefonen Z5 Compact jag köpte för ca 1 år sedan

Bildkvalitet

0

0

0

Enkel att använda med bra resultat

DSC-WX350 2017-06-26 av janne74

Efter en månad har jag ännu inte hittat något mindre bra.

Bildkvalitet

1

0

0

Smidig och prisvärd kompaktkamera.

DSC-WX350 2017-03-28 av AndersSouthSweden

Optisk zoom prisvärd. NFC-funktionen underlättar för mig. Yttermåtten viktigt.

Bildkvalitet

0

0

0

Mycket lättskött och bra bildkvalitet

DSC-WX350 2016-03-14 av Carl S

Jag ville ha en kamera som sköter allt själv, och det gör verkligen WX350. Den väljer automatiskt scenval och rätt exponering. Med auto plusläget kan den ta flera bilder av samma motiv vid knepiga ljusförhållanden och kombinerar dem till en perfekt bild.

Bildkvalitet

1

0

0

Liten kompakt med stor zoom och remote kontroll

DSCWX350B.CE3 2015-01-07 av eeirhir

Jag har haft Sony digital kameror tidigare, men kände att jag ville ha en större zoom. När nu denna kamera även hade nätverks möjligheter samt remote kontroll via mobilen så var det ingenting att fundera på. Bild kvailité är bra som vanligt, dock hade jag önskat att det hade funnits fler av de features jag har på kameran på min Sony mobil, eller möjligheten att använda dessa feature på kameran då de är sammanlänkade.

Bildkvalitet

1

0