Rek. Ca-pris 4 000,00 kr (VAT) |
XS-AW8 | Kompakt och kraftfull subwoofer på 20 cm (8 tum)
Funktioner
Ultraslimmad, smal subwoofer
Ingen plats för en stor subwooferlåda? Den kraftfulla XS-AW8-subwoofern som bara är 7,8 cm djup får plats i trånga utrymmen i ditt fordon och ger kraftfullt basljud i hela bilen.
Optimalt utformat element och gjuten aluminiumlåda med låg resonans
Den slimmade lådan kan paras ihop med ett unikt och styvt subwoofermembran för att återge det kraftfulla basljudet från dess kompakta storlek. Den inbyggda förstärkaren har även en kylare för att skydda elementet och förstärkaren utan att skapa oönskade vibrationer och harmonisk distorsion.
Trådansluten fjärrkontroll medföljer
Trådansluten fjärrkontroll medföljer som möjliggör justering av subwoofervolymen från förarsätet.
Toppeffekt på 160 W (75 W RMS) för uteffekt
Fyll bilen med 160 W (75 W RMS) av rent och dynamiskt basljud med vår första integrerade effektkrets. Den matchade förstärkaren klass A/B har utformats för naturligt ljud med hög effekt och utan distorsion, till och med på nivåer med hög uteffekt.
Högnivåingång/ljudlinjeingång
Hur gör jag om jag använder en fabriksinställd radio som inte har utgångar för förförstärkare? Anslut helt enkelt mottagarens högtalarutgångar till högnivåingångarna. När ljudsignalerna från lågnivåutgångarna finns tillgängliga från mottagaren ansluter du dem till terminalerna CH1(R) och CH2(L). Kompatibilitet med lågnivåutgångar på 5 V innebär att du kan använda ljudingångar med högre spänning, vilket ger rena ljudsignaler och mindre externt brus.
Enkelsidiga kontroller och terminaler
Kontroller för anslutningar och förstärkare finns samlade på en och samma sida för enkel konfiguration och inställning. Förstärkaren har ett variabelt lågpassfilter för enkel anslutning till källor av alla frekvensomfång, däribland högtalarnivåingångar. Det finns även en knapp som gör det möjligt att anpassa subwooferns fasutgång för att förhindra minskad basåtergivning som orsakas av fasreducering från andra högtalare i systemet.