Dat is toch mooi,
eerder zei je dat je het toestel een dag te vroeg had gekocht en niet in aanmerking komt voor de actie.
Ik heb eindelijk via www.tracktrace.nl kunnen zien dat mijn aangetekende poststuk dat deze is afgeleverd in Frankrijk.
Maandag eens bellen met Florence of dat zij het ook al op haar buro heeft liggen.
wordt vervolgd.
73's
Beste PSweers,
Welkom op het Sony Forum.
Bedankt voor uw geduld en uw opbouwende kritiek.
Ik ben blij dat e.e.a. toch goed opgelost is.
Sony neemt zeker alle bemerkingen ter harte met de bedoeling daar lering van te trekken.
Ik wens u nog veel plezier met uw Sony producten.
Met vriendelijek groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Ik ben helemaal klaar met Sony!!!
7 weken gewacht geen dongel, wel een antwoord naar meer dan een maand!!!Dat het allemaal niet klopt en dat de papieren niet goed zijn!
Alles is en was correct.
Kon helemaal op nieuw beginnen! en wat denk je, moet binnen 10 dagen antwoord terug sturen......
alles netjes aan gemeld, code's , factuur, begleidende brief, aanmeldings formulieren.... bla bla bla......
3x gebeld met Sony Frankrijk, van het kasje naar de muur gestuurd.............. een Belg niet me niet eens kon verstaan, alleen de standaard zinnen zei ze op.
2 x brieven verstuurd, krijg het hele zaakje weer terug.
Heb 2 x tv van Sony (dure) een 46" en een 32".
Als ze het niet goed oplossen zijn dat meteen de laatste van Sony.
De Makro waar ik de tv heb gekocht gaat dit aan halen bij Sony en gaat er werk van maken.
Heel netjes geholpen daar.
Dank, Makro Nederland.
Volgende x geen Sony , maar zeker een tv van jullie.
Sony, Doe dan geen Actie!!!!!!!!!!!!!!!!
Message was edited by: bacchus1
Is het echt nu nodig om twee maal hetzelfde rare incomplete verhaal op het forum neer te zetten???
Na vier edit's snap ik er nog geen hout van!!!
73's
Na het lezen van de verhalen hier op het forum wil ik ook mijn ervaring delen. Helaas is die niet al te positief.
Eind 2011 een NX720 gekocht, waarbij de playstation toch wel het doorslaggevende argument was. Begin janauri 2012 alle gegevens opgestuurd: registratieformulier, barcode uit doos en kopie factuur. Na enige weken verscheen op de status website de melding 'we hebben uw aankoopbon ontvangen en verwerken deze nu'.
Tegelijkertijd ontving ik een e-mail dat er nog gegevens zouden ontbreken, namelijk de originele aankoopbon. Dat kon ik niet rijmen met de status op de website, dus maar eens gebeld. Inderdaad bleek men nog te wachten op de factuur. Deze verwarring is waarschijnlijk ontstaat doordat op de factuur van de winkel 'Afleverbon' staan. Maar goed, ik mocht alles nogmaals faxen en dan zou het in orde gemaakt worden. Dit gedaan, met een begeleidende tekst met de uiteg dat ik alleen die Afleverbon bezit.
Weer enige tijd gewacht, zonder dat er een bericht of statuswijziging te zien was. Dus afgelopen vrijdag nogmaals gebeld. Men blijkt nog steeds te wachten op de factuur. Na mijn uitleg over het faxen werd er gezegd dat 'faxen niet voldoende is' en dat ik nu de originele bon moet opsturen. 'Dat wil Sony zo', zei men.
Ik vind dit erg vreemd, in de beschrijving van de procedure op de sony website is er sprake van 'kopie aankoopbewijs' en wat voegt de originele aankoopbon nu toe aan de gegevens die Sony al heeft?
Bovendien, krijg ik geen problemen als ik de originele bon niet meer heb en ik aanspraak wil maken op de garantie?
Er spreek wel erg veel wantrouwen uit ten op zichte van de klant.
Het komt allemaal erg ad-hoc over, heeft iemand een soort gelijke ervaring?
exact het zelde heb ik ook!
orginele aankoop bon , is tevens het garantie formulier.
Dus die ga je niet zo maar op sturen.
alles hebben ze, en elke x hebben ze wel weer een andere reden om het niet te versturen.
De winkel waar ik de tv heb gekocht (kdl-32 ex 720) heeft de papieren gezien, die ik 2 x heb opgestuurd.
Klopt allemaal, ook volgens de sony formulieren.
Vindt het een hele rare gang van zaken.
Gelukkig zijn we niet de enige met dit verhaal, ben benieuwd of sony wat gaat doen qua compersatie.
Hier wordt je niet gelukkig van, en ga je de volgende x niet weer voor een sony.
De tweede zending aangetekend verstuurd dit duurde 5 werkdagen voordat het was aangekomen.
Afgelopen week eens gebeld omdat ik zag via tracktrace.nl dat het document al enkele dagen geleden was bezorgd.
Men wist in eerste instantie nog nergens iets terug te vinden, totdat ik vermeld dat het aangetekend was verstuurd en dat ik zelf kon ziet dat het dagen geleden was afgeleverd, toen waren de documenten opeens wel te vinden.
Het kon wel 4 tot 6 weken duren voordat alles was verwerkt, waarop ik zei dat ik al in dec 2011 de eerste maal de documenten heeft opgestuurd
Wat schets mijn verbazing afgelopen vrijdag na enkele dagen een email gehad dat de Skype wordt opgestuurd.
Weer maar eens gebeld, omdat ik ook een Playsation 3 voor 69.00 euro wil aanschaffen.
Deze email wordt de komende week verstuurd als het goed is.
73's
Update:
Email 09-02-2012
Gratis Skype camera t.w.v. € 100,- met ingebouwde microfoon om te videobellen
Houd contact met vrienden en familie door gratis te bellen via Skype, met of zonder beeld. Ervaar het plezier van audio- en videobellen met een geavanceerde audio- en beeldkwaliteit op uw High Definition TV in uw woonkamer*.
U ontvangt binnenkort uw camera met ingebouwde microfoon thuis. U ontvangt een e-mail zodra hij is verzonden.
Email 17-02-2012
PlayStation®3 inclusief Uncharted 3 voor slechts € 69!
Beleef de ultieme home entertainmentervaring. Bekijk Blu-ray en 2D/3D films, en speel adembenemende games met een ongelooflijke beeld- en geluidskwaliteit.
Het enige wat u hoeft te doen is de Sony Store Online link openen en onderstaande promotiecode invoeren om uw PlayStation®3 inclusief Uncharted 3 voor slechts € 69,- thuis te ontvangen
Nog niks gehoord dat de Skype camera is op gestuurd (meer dan een week).
Ondertussen via de webshop de Playstation3 wel al aangevraagd.
73's
ik heb ook dit late probleem, ik heb mijn bravia op 24/12/2011 gekocht, toen kreeg ik een e-mail van sony met het bericht dat ik de EAN-code was vergeten erbij te doen, toen heb ik alle infrmatie opnieuw opgesstuurd met een brief met de EAN-code. een week later hing ik kijken op dat papier met al die streepjescodes en zag dat daar de EAN-code opzat, dus sony heeft gewoon niet goed gekeken, toen ik vandaag ging kijken op die site met de status zag ik dat het binnen hadden op de dag dat ik die mail kreeg en er stond bij dat ze bezig waren met het verwerken, dit was allemaal op 2/1/2012 en het is nu 19/2/2012 dus dat is zon 6 weken.
heeft iemand anders dit ook dat ze 7 weken aan het wachten zijn?
Zoals je ook al hierboven heb kunnen lezen, wacht ik ook al een tijd steeds. Ik heb nu via het telefoonnummer te horen gekregen dat ik mijn originele factuur naar het adres:
Custom Promo 20220 / 5103
Service Reclamation
13079 Rousset Cedex
moet sturen. Maar ik zou wel graag willen weten of dat wel het juiste adres is. Ik heb al even gegoogled en het bedrijf gevonden dat deze actie voor Sonu uitvoert (http://www.customsolutions.fr/fr/operations_promo#131). Maar het bovengenoemde adres kan ik daar niet vinden.
Kan iemand van Sony dit misschien bevestigen?
Ik zou ook wel graag willen weten waarom mijn originele factuur nodig is, terwijl in de handleiding van de actie duidelijk sprake is van een kopie.
Het zal vast in duizenden gevallen goed gaan, maar bij mij gaat het niet goed.
Beste mensen,
Kort samengevat, na het lezen van alle negatieve berichten, SONY lokt klanten met een aktie.
Vervolgens komen zij hun beloften niet na.
Het wekt veel irritaties op en uiteindelijk heeft dit als resultaat dat vele consumenten geen duur product van het merk SONY meer zullen kopen.
Er zijn uiteindelijk veel merken die stukken goedkoper zijn en die zeker een betere service bieden.
Jammer SONY beter geen aktie en een lagere aankoopprijs dan een aktie welke niet wordt uitgevoerd.
Message was edited by: jpvriel
Message was edited by: jpvriel
De Skype cam is binnen en de PS3 zweeft nu nog ergens bij DPD.
Sony misleid de klanten niet maar heeft de organisatie niet op order daar in Frankrijk.
73's
Na het een en ander hier te hebben gelezen werd ik toch een beetje huiverig. Echter lijkt dit ongegrond.
Mijn tijdslijn:
07-01-2012 mijn 46NX72FTI gekocht
09-02-2012 opgehaald bij de winkel (tv was moeilijk leverbaar)
10-02-2012 tv geregistreerd
18-02-2012 documenten naar Frankrijk opgestuurd.
29-02-2012 status op Sony website (http://www.sony.nl/offerredemption/suivi_connexion.php) "Uw registratie is met succes verwerkt! Uw goederen zullen binnenkort opgestuurd worden."
Ik hou jullie op de hoogte.
Gr, Joenos
Message was edited by: joenos