Skip navigation

Currently Being Moderated

PS Store op tablet s

Topic started on Apr 14, 2012 10:09 PM , last reply on May 27, 2012 4:44 PM

in Sony Tablet
lauravgorp 1 posts since
Apr 14, 2012

Is er al meer bekend over wanneer de PS Store ook daadwerkelijk beschikbaar wordt in Nederland?

De weinige informatie die ik er over kan vinden zegt eerste kwartaal 2012, dat is inmiddels voorbij en nog altijd werkt het niet.

Lausje

• noclaim 4 posts since
    Apr 15, 2012
    Written on Apr 15, 2012 9:19 PM

Zelfde vraag heb ik. Ik heb country aangepast en kan nu alleen UK games zien. Wil natuurlijk gewoon vanuit NL store kunnen werken...

• Reply
  • Kocak88 1 posts since
    May 21, 2012
    Written on May 21, 2012 10:11 PM

Hallo dames en heren,

Ik lees af en toe dingen over playstation network, alleen heb ik hier helemaal geen applicatie van, het enige wat ik er op had staan na aankoop paar maanden terug zijn 2 ps spelletjes. Hebben jullie ps store zelf gedownload of stond dit er al op?

Misschien iemand een idee hoe ik er wel aan kan komen?

• Reply
  • breedBenR 921 posts since
    Dec 29, 2010
    Written on May 25, 2012 12:58 AM

1. het is mogelijk de .apk van een playstation store uit een ander land te downloaden en te installeren. Op andere fora dan waar je nu zit, worden die door gebruikers met elkaar uitgewisseld/gedeeld.

2. als je dan ook een playstation-store account aanmaakt in dat land, kan je spelletjes kopen in dollars of in ponden.

• Reply
  • -Tycho- 493 posts since
    May 13, 2011
    Written on May 27, 2012 4:44 PM

Beste Lausje,

Welkom op het Sony Forum!  

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat
    iedereen hier iets van kan leren. Indien u vind dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,  

- Tycho -
    Forum Moderator

• Reply

Share